You are all that I need!

Godmorgon på er! :)

Vaknade för en liten stund sen :)
Är ännu trött, men har så otroligt ont i huvudet..
Inte kul, orkar fan inte ha ont i huvudet jämt, usch säger jag bara..
Men jag sitter här med min älskling som oxå vakande nyss! :D
haha, inte så schysst men jag gick ner och han fick ligga kvar o sova :p
aja, men sen typ vid elva ska vi gå upp till vägen och titta på motorcyklar! :)
Dom ska köra ut till fårö och köra någon tipspromenad och käka och så.

Men jag vill bara skriva några rader till min älskling!
Du är så underbar älskling.
Jag skulle inte kunna leva utan dig.
De skulle aldrig gå att fölora dig.
Du är mitt ljus i livet och finns där för mig dag som natt!
Jag älskar dig otorligt mycket!
You are all that I need! <33333

Men vi får se vad som händer idag för de vet inte jag riktigt :p
Men de märker vi sen när jag skriver ikväll vad som har hänt idag! :D
Så jag skriver mera sen då! :)



Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0