True friends is the best friends!

Helluu! :D

Idag så har jag varit i skolan! :D
Har dock inte mått bra på morgonen.. Och i skolan så mådde jag as dåligt..
De var inte så kul, mådde så dåligt att jag var påväg att åka hem först! Men jag stannade så jag känner mig stolt! Jag klarade hela dagen iallafall! :DDD Och de var skönt! :D
Känner mig as stolt och sjukt jävla glad! :DD

Men idag hade vi låång lunch. Så jag, Angelica, Amanda o Torun tog cykel ner te stan, jag åkte med Angelica o Amanda cyklade o Torun åkte! :)
Och så var såklart Frida med oxå, men hon var lat o tog bussen med Erika! ;D
haha, men vi kom samtidigt te stan iallafall :p så de såelade ju ingen roll :p
Men vi åt på donken och pratade mycket och de var som att tappa tusen kilon när jag pratade med dom, så dom förstår hur jag mår och hur jag har de.. För alla fattar inte de tyvärr.. Och gör oftast bara att jag mår mera dåligt inte så kul ://
Säger bara:
True Friends Is The Best Friends! <3

Så äre!
Men jag sitter nu o väntar på att Iza ska höra av sig!
Ska maby gå på stan med henne i morrn, men vill att hon ska ringe mii!!
Yesbox! Men jag har haft kul i skolan idag iallafall! :D
Mycket skratt o flams med mina flummisar! Och de gillar vi! ;D <3
Älskar min klass, vi har liksom redan en sån jävla bra sammanhållning tillsammans! :D
Och de är ju skönt att alla pratar med alla Typ :p
Men alla kan ju inte Älska alla så äre juh :p Men man behöver inte snacka skit eller något sånt, för vi känner ju inte varandra så bra.. Så man ska inte kasta sten när man sitter i ett glashus!

Men nu ska jag se Idol! :D
Bloggar mera i morrnbitti om jag hinner de sådu! :D



Pussva! // ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0