Some new things! :)

helluu! :)

Hur har din dag varit då? :D
Min har varit rätt softisch iallfall :) Vi hade hälsopedagogik som inte hände så mycket på :p
och vi fick sluta tidigare en kvart.. Sen så hade vi engelska som började senare för vi skulle träffas vid söderport! :) Sen så skulle vi gå runt i innerstan och killarna skulle snacka om massa olika saker :p
som man redan vet fast på engelska såklart! ;p
Men jag klarade inte av att gå på kullerstenarna klokt med min tå så jag och angelica (som hade problem med sitt knä) vek av vid öster.. och sen så gick vi och åt på donken, vi var hungriga..
Men de är ju inte olagligt att gå o äta liksom :p orkade ju inte gå till säve igen :p
Men sen kom mamma till öster så gick vi på Cubus för de var 30% på alla kläder o accosearer och 20% på smink och sånt :) vi fick mess om de igår kväll, jag köpte dock inga kläder, men jag köpte lösnagelim och en ny fundation! :) den är as bra iallafall! :) Sen köpte jag ett par skor och en graj som hjälper till när bh bandet är för långt, och de är de på många av mina bh´ár så de var behövligt! :) här kommer bilder!


Här är alla sakerna :)


Här är skorna! :)


Och dom andra sakerna! :) <3

Tack mamma så jätte mycket! :D
Vill skriva några rader till dig!

Älskar dig mamma!
Du betyder allt för mig! Hade aldrig klarat mig utan dig!
Du är mitt ljus i livet, och vi stöttar varandra genom vått och torrt!
Älskar dig, du är underbar och bäst, tack för att du finns!!! <3333333

Jag tycker att min mamma ska skaffa en blogg och skriva om sitt liv och hennes värk hon har!
De skulle hon behöva, och möta andra människor i livet som sitter i samma sitts!
De skulle vara bra! :) Är de någon mera som tycker att min mamma ska skaffa en blogg?
Skriv en rad då och säg vad du tycker! :)

I morrn är de fredag och för mig = ingen skola :) och sovmorgon..
Ska ju operera tån i morrn, (ÄNTLIGEN) har haft problem med den i ett o ett halvt år nu..
Så de känns bra så iallafall :) men lite jobbigt nu när man är förkyld :o
Men på lördag är de Rally på tippen! :D äntligen lite Rally! :)
Och vara med älskling i morrn och på lördag, sen ska vi grilla :) kuligt!
Yesbox, men har inte så mycket mera att skriva just nu.. men ni kan ju slänga in en kommentar! :D



Pössvaa// ttickan! :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0