Sjuk :(

Hejjsan!

Idag så åkte jag den senare bussen te stan, jag hade så ont i huvudet.
Sen så åkte jag in till stan och gick från bisstation till säve! Dutti!
Sen så träffade jag en kompis på säve och hennes pappa har vinterkräksjukan sa hon..
Och jag bara kul liksom! Och de går ju tydligen något nu, man har ont i huvudet o mår illa o yrsel!
Och jag har så satans ont i huvudet! Inte kul asså..
Så jag åkte hem efter en timme i skolan typ, och de känndes inte så bra.
Men alla var typ otaggade på allt! Så jag va inte ensam..
Flera var sjuka o hade gått hem tydligen..
Och Friiidaaa va inte i skolan så alla var opepp, de va tråkigt! :( Så de blev inte frugan idag..
Men jag åkte hem, sen åt jag lite och såg på film en stund.
Sen så sov jag i två timmar typ, hade så ont i huvudet, så de blev lite bättre efter jag sovit!
Men sen så hade jag lovat mamma att städa liksom..
Så jag har dammsugat hela nedervåningen och städat badrummet uppe och mitt rum oxå!
De blir lite jobbigt i längden så jag fick ont i huvudet igen! :(

Men i morrn hoppas vi på en bättre dag!
Ska ju vara med älsklingen då, och vi ska på stan! :D
De ska bli kul iallfall!
Älskar dig älskling!! <33
Yesbox, sen så sover han hos mig i morrn! :)
Och pappa åka te fastlandet! På rally som vanligt! Hoppas de går bra!
All lycka till pappa som sagt!
Har inte så mycket mera att skriva nu dock!
Men om jag hinner i morrn så bloggar jag, orkar inte sitta vid datan sen ikväll igen!..
Så hoppas ni får en bra kväll ikväll och sover gott sen! :)

Juste de är premiär ikväll på Sol, fest och oroliga föräldrar!
De ska bli kul att se! ;)




Pöss pöss// ttickan <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0