Sick. Fuck oxå..

Hejjsan!

Idag så åkte jag hem från skolan. Mådde as dåligt..
Men nu så mår jag sådär iallfall!
Har ännu as ont i hvudet o nacken..
Och i morrn så ska jag ner på lassis o ta blodprov!
Och så var jag ju på korpen idag oxå.
Men fick inget pencillin nu. Till operationen..
Hon tog en odling nu först, sen så får jag veta på måndga om de är något.
Men jag måste ju ha de snart!
Just nu så sitte jag och mamma o hittar på "heller än" vistar! x)
Hah de är ju faktiskt kul vad man kan hitta på, och vart fan man får allt ifrån!
Men jag funderade på om jag skulle börja skriva en "hellre än" vits i veckan typ! :)
Men ni får välja en dag! Och har ni några förslag så kan ni ju skriva till mig på msn!
[email protected]
Så kan jag slänga ihop något eller om ni har kommit på en egen som ni vill att jag ska skriva! :)
Tror att jag kommer skriva vitsar på måndagar isåfall! :)
Efter helgen för då kanske man har hittat insperation och så!

På tal om helgen, så kom jag att tänka på min älskling!
Vi var ju inte idag för att jag åkte hem! :(
Jag som ville vara med min älskling! men så blev de inte tyvärr!
men i helgen ska vi ju vara så de ordnar sig ändå!
De är ju folkrace på lördag ocn sen fyller mommo år på söndag men firar på lördag! :)
Så folkrace först sen till mommo senare på lördag! :)
Men jag älskar dig ändå hjärtat! <33

Yes har inte så mycket mera att skriva just nu :p
Men ni som läser min blogg kan ju gärna kommentera för jag vet att ni är många som läser ibland!
Och då kan de vara kul att veta vad NI tycker om min blogg och så!
vad som är bra/dåligt! Så jag kan förbättra saker eller höra något positivt! :D <3
Ni kan ju skriva en kommentar eller på msn/fb! Min msn står ju där uppe!
Så de är bara att skriva på om de är något ni vill ändra eller veta om mig! :)



Här kommer en vits bara för att!
Hellre ett gummi om dagen än en bebis i magen!
Har jag o mamma kommit på! :D

Pussva// ttickan!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0