sick.. and it´s getting worse.

men godkväll på er alla! :)

Hoppas ni har haft en bra dag för de har inte jag haft iallafall..
jag gick ju hem från skolan igår, var ju så förkyld o så.
Och idag gick jag hem igen, va i skolan i en halvtimme iallafall, så jag försökte ju!
Men de gick inge bra. så mamma fick hämta mig..
Fick värsta magplågorna, plus att jag är så jätte fökyld!
men jag var tvungen att åka med mamma o handla, hon kan ju inte bärja själv, pga sin arm..
Så vi var o handlade sen åkte vi hem, då packade vi upp sen gick jag direkt upp i sängen o la mig, på värmedynan och under massa täcken.. jag frös mycket då..
Såg på en film samtidigt med mamma, vi såg Mona lisas Leende, den va ju bra :)
Sen så sov jag en stund, var så trött..
Sen så gick jag ner en stund och fixade lite med olika saker som har med skolan att göra..
Sen så åkte jag o mamma till stan till pappa, så gick vi på grossen o köpte kött till lördag! :)
Sen åkte pappa hem med allt vi köpte där, så åkte jag o mamma till max och köpte mat..
Vi orkade inte laga mat så vi köpte färdig mat ;) kännde mig tjock, men haha de var ju as gott! så jag bryr mig inte så mycket ändå faktiskt! ;) tihih... lääänge sen man åt mat där!!

Men jag ska försöka gå till skolan i morrn.. men går de inte så går de inte..
Ska gå upp i morrn vid sex som vanligt och se hur de går! :)
Vi slutar ju två i morrn så de är ju lite tidigare, men vi får se hur de går i morrn :)
kan man ju inte sitta och säga nu att man inte kan, om man inte är magsjuk eller något liksom..
men i morrn annars så får jag vara hemma o ta de lugnt men ändå plugga o så..
För jag ska antagligen vara med Moa på torsdag ändå om jag kommer iväg till skolan o så :)
Måste ju städa mitt rum, ser förjävligt ut liksom! x)
tihi, men jag är ju tjej liksom, och inte så pedantisk liksom :p

Just nu sitter jag i soffan och ser på tv med pappa :)
janne o nova var här för en stund sen och vi såg på rallyfilm nu från de senaste rallyt :)
Haha de var ju kul iallafall! :D
men så har jag suttit och räknat typ tio sidor matte!! ;o
De är duktigt tycker jag! :D eller?? :) tihih.
nej men nu ska jag kolla runt lite på fb o så :)
Om jag hinner om jag går till skolan i morrn så bloggar jag, annars bloggar jag senare i morrn om jag är hemma!! :) men de får vi se i morrnbitti ! :)



om du undrar varför jag jämt har den här tröjan så är de min myströja jag jämt myser runt i här hemma! :* <3



Pöss pöss// ttickan<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0