School!

Men godmorgon bloggisar!

Hoppas ni har sovit gott inatt!
De har jag gjort iallafall, ovant faktiskt!
Men de va skönt men jag har kanske sovit för länge..
Är trött ändå, så de va ju inte bra de heller :p
Men jag gick o la mig vid halv tio men somnade inte förens vi tio över tio.
Men tillslut somnade jag! :)
It´s Monday today! :) And im going to tell you a little story!

Hellre ett underbart liv, än ett bart underliv! ;)

Tänk på den ni! ;) tihih..
haha morgon humor på hög nivå! x)
Aja, kul att man kan ha roligt någon gång!
Men roligare lär de bli i skolan idag iallafall! Som vanligt!
Vi har Alltid as roligt! :DDD Och de är ju bra!
Och vi trivs som fan tsm i klassen, och de kommer att bli 3 Underbara år!

Åhhh vad jag längtar tills i morrn! ska vara med älsklingen då, men de underbara är att vi firar en hel underbar månad tsm då! :D Helt sick vad tiden går fort asså! :))
Mhm, och idag blev de en mjukisdag tillsammans med moa!
Vi kommer vara snyggast på hela skolan idag jao! ;) haha våra svarta mjukisar!
Haha, men nu ska jag dricka upp min energidryck och sen bortsa håret o lite så! :D



Pussva// ttickan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0