Saknad vänskap!

Hejj alla bloggisar!

Idag så har jag varit i skolan! De var väll kul iallafall!
Men har lite att göra, ska sitta och läsa lite om Amanda och öva in lite saker! ;)
Vi har redovisning i morrn, en presentation!
De ska bli kul iallafall! Vi får se om de går bra! Men de märker vi liksom!

Och idag har jag varit med Iza! Efter skolan gick jag hem till henne, sen så va vi där en pytteliiten stund, sen så gick vi till bussen och åkte ner te stan! På bussen snackade vi som fan! Men de var kul, för vi har inte varit på AS LÄÄNGE!! :O Inte så kul, De är Saknad Vänskap! <3 Men hoppas att vi kommer hitta på något igen! Snart!!
Och vi var nere på stan en stund men hittade inget :p inte Iza heller..
Sen så tog jag och Felicia bussen hem tillsammans vid 17.35. Och jag hatar att åka buss.. Orkar inte förklara varför bara, har hänt lite saker.. Vissa vet vad de hanlda om, men de kan vi ta en annan gång! :D

Men i morrn så ska jag vara med min älskade kossa, Linnéa Erixon! :D
Har saknat dig som fan min älskade kusin!
Pussva! <3
Så de ska bli härligt att träffa henne! :)

Och på torsdag ska jag antagligen vara med Felicia och bara chilla!
De ska bli skönt de med! Bara vara är skönt!
Bara sitta och snacka massa o bara vara!
Och i helgen, gissa vad jag ska göra då?
Joo, jag ska vara med min älskling! ;D <33
På fredag blire nog stan tror jag! Och sen hem, men då har pappa åkt te fastlandet!
Men sen sova han här fredag te lördag iallafall! Myys de! :)
Älskar dig min älskling! Du är bäst i hela världen! Tack för att du finns!! <33

Aja, men nu ska jag se vidare på Idol med pappa! :)
Men om jag hinner bloggar jag mera i morrn bitti, om de inte är något annat..




Pussva// ttickan <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0