Plugga, plugga o mera frihet Tack!

Hejjsan hoppsan!

De kostar lite att vara sjuk som sagt..
Jag har pluggat hela dagen, och sovit med o sett på film dock..
Men asså de har varit mycket pluggande..
Jag har gjort färdigt min engelska grej o någon hälsopedagogik graj..
Inte för att de är så mycket pluggande men de har varit de dom senaste dagarna..
men jag är iallafall ikapp dom andra ligger liksom inte efter :)
men de är inte kul att plugga när man är sjuk, man kan inte koncentrera sig eller prestera klokt..
Allt bara simmar omkring i huvudet på en liksom :p
haha o de låter ju sjukt men de är ju typ så liksom.. eller var säger du? :)
I morrn är de skola som gäller! :)
Sen vara med Moa, om hon nu vill och så :) och att jag orkar de! :)

Har inte så mycket att skriva, ser på tv just nu bara.. men de är inget klokt på tv..
Ska nog lyssna lite på musik, då blir man gladare! :D
Får se om de är någon bra musik på tv´n!
Yesbox så är de! :)
Men jag bloggar mera i morrnbitti, om jag inte bloggar mera senare! :)
Så du får ha en bra kväll! :)
Skriv gärna en kommentar till mii de är trevligt! :)

Pöss pöss// ttickan <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0