orka mera. NEJ!

Hellu!!

Idag så åkte jag hem från skolan sista lektionen, min lärare sa att de var okej för vi läser bara och de kunde jag ju göra hemma så de var lungt, bara att åka hem om jag mådde dåligt!
Så jag åkte hem! Annars så har de varít en bra dag i skolan! Eller nej föresten de har de inte..
Eller asså de har de till o från. Men de blir jobbigt när man får sitta mellan två personer som ine gillar varandra.
De är jobbigt, särskillt när båda är ens kompisar! Och de är ju inte kul då..
Inte de bästa man kan vara med om. men kommer de upp något mera ksit i morrn då ställer jag mig seriöst upp o skriker! jag vill väl förfan inte sitta i mellan ett bråk som jag inte har med att göra?!
Men de verkar ju inte nå fram iallafall.. Men aja.. Jag orkar inte längre iallfall.
Usch hatar bråk när man typ pendlar mellan personerna för dom kan inte ens titta på varandra!
nej men är de något dom vill får dom prata med varandra orkar inte ta mera skit!
De får mig att må psykiskt dåligt.. Mycket därför åkte jag hem idag, de blev outhärdligt!

men så är de väll, fast att de typ jämt är så, vart jag än vrider o vänder i världen så jagar de mig..
Mhm, annars har jag inte så mycket att skriva förutom att jag har pluggat lite här hemma..
Och sovit en stund och så kännde jag för att bli barn på nytt och se Lady och Lufsen! :D haha.
Mysig film juh, så de var kul! :)
Men jag längtar som fan tills i morrn alltså så underbart!
En hel jävla månad med min älskling!! :DDD Helt underbart!!

Nu ska jag skriva vidare till folk och lyssna på:

http://www.youtube.com/watch?v=iEPTlhBmwRg


 


Pössoknöllmitthjörtegöll! <33



Kommentarer
Postat av: Den bästa ;)

Kom o sätt dig i mitt knä om de blir för jobbigt , du är alltid välkommen i min famn : D

Love you <3

2011-09-19 @ 23:01:47
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: ttickan

naw, visst gör jag de gumman! haha du är Alltid välkommen i min famn oxå! :) Love you to sweete! <3

2011-09-20 @ 07:00:11
URL: http://ttickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0