Ojj ojj dåååålig uppdatering!!!

Hellu igen!

Im back on track now! ;)
Har varit med Andreas hela helgen som vanligt! :D
Så jag har inte tid att sitta vid datan då!
Men i Fredags så träffades vi och gick ner på stan och gick runt lite!
Han köpte iallafall en skit snygg skjorta! :) men jag hittade inget,,
De är egentligen bra faktiskt! ;) tihih..
Men sen så gick vi bort på hemmakväll och hyrde tre filmer men godis hade vi redan sen helgen innan. (när vi köpte TVÅ kilo godis!) hahah så är de!
Sen så gick vi till Andreas favvoställe, Frasses :P usch gillar inte deras mat, men vad gör man inte för sin älskling liksom? :* tihih, jo Allt typ! :D <3
Sen så gick vi bort till willys och köpte energi dryck! och så kom hans mamma dit och hämtade oss! Sen så övningskörde Andreas hem hit! :) han är as dutti! Pusssva!
Sen så var vi här hemma o gjorde inte så mycket faktiskt! :P
Men på lördagen så åkte vi in te stan med mamma och gick runt på en loppis vid flygmuseét :) och sen så körde mamma hem oss till Andreas och så var vi där en stund, sen så åkte vi på Kräklingbo marknad! :D
och de var kul, träffade as mycket folk! De trodde jag aldrig att jag skulle göra! Men de gjorde jag!
Jag köpte inte ett skit :o men Andreas köpte en skitsnygg tröja som Jag hittade! ;)
Sen så åkte vi hem hit och såg på film o myste lite! :) var as trött dock..
Sen så gick vi o la oss!
Och igår så såg vi en film oxå :) då gjorde vi typ inget! Men min älskling åkte hem sent! Men de stör inte mig vill vara med han hela tiden verkligen! :) Älskar dig så sjukt mycket! Du betyder Allt för mig älskling! vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig alltså!! <333

Men idag har jag varit i skolan! :D
De har varit as kul, älskar min klass! Vi är sjukt roliga allihopa!
Vi har sån snuskhumor allihopa! ;) men de är ju bara kul jao!
Att jag Äntligen hittade dit, där jag hör hemma!!
Helt sjukt joo!
Men i morrn ska jag och Moa ha likadana byxor har vi bestämt! :D
Dom är as sköna och skit fina!
Har inte så mycket mera att skriva nu. har skrivit av mig!
Blir lite mycket att läsa för er oxå! ;) tihih.

Men jag bloggar mera i morrn tror jag! :)
Nu ska jag nog läsa lite tror jag :p jävla skit engelska!! GAAHH!!



Pössvaa! :D <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0