Någon som vill ha mitt huvud?!

Hejjsan!!

Igår så firade jag o Andreas en månad juh! :)
Så vi var igår och jag köpte en fiin tröja till andreas.
Men jag har inge kort på den tröjan, och de va fel storlek..
Så den ska vi byta storlek på den på lördag! :)
Men de va mys igår, vi gjorde inte så mycket vi var ute och gick med Prisse! :)
Men sen kom jag hem vid nio igår så jag orkade inte skriva då, va inte inne på datan ens :p
Men igår hade jag ont i huvudet, inte kul alls..
Men i morrse vaknade jag med migränsymtom..
Så jag gick och la mig igen, så jag satt inte vid datan.
Sen så väckte mamma mig vid tjugo i tio, hon skulle till stan då.
Och då mådde jag bättre så jag gjorde mig i ordning och åkte till skolan!
Jag mådde ju ännu dåligt då men jag gick iväg iallafall! :)
Och de var ju duktigt tycker jag! men jag har ju problem med mitt huvud..
Skitvart orka prata om de nu, Nej haha :)
Men jag skulle ju varit med Iza idag men de blev inte så tyvärr..
Först skulle jag inte till skolan sen skulle jag de. Sen när jag messade med henne hade hon gått hem för hon mådde inge bra, så de blev inget idag då tyvärr..
Men i morrn så är vi lediga från skolan så de blir SOVMORGON i morrn! :DD
Skööönt! 

Och på fredag så ska jag vara med Iza iallafall! :)
Sen ska vi sova hos mig, om de nu går, hur vi kommer hem de vet jag inte :p
Så de är ju ett problem, men jag får väll försöka ordna de iallafall!
Sen på lördagen så ska jag vara med Andreas så då byter vi storleken på tröjan!
För de måste ju göras inom två veckor eller hur de är?
Men sen ska jag väll bara va med Andreas hela helgen! :) Som vanligt!
Bara mys!!!

Men de har varit lugnt i skolan idag! :)
Vi har disskuterat Studenten. Men de är ju bara för att vi ska samla in pengar!
Så man har de fixat!
Men de har varit kul och jag har pratat med Lisa Mycket!
Så skönt att de finns någon som förstår!
Du är ju en helt underbar människa gumman!
Och så Otroligt STARK!! :)
Du klara ju vad som helst, finns här!
Pussar på dii gumman!!! <33

Men ni ikväll ska jag läsa lite engelska bok tror jag :)
Och i morrn vet jag inte vad jag ska göra, är ju ledig.
Men inte så kul att vara hemma om man inte är ute i garaget! :)
haha, så är de! :)
Hemma bra, garaget bäst! ;) <3
Har inte så mycket mera att skriva jsut nu!
Ska väll lyssna på lite musik! :D

Inget slår lite kapten röd! :D

http://www.youtube.com/watch?v=ICjNrdrq5nM&feature=related



Pöss pöss <33









Kommentarer
Postat av: Lisa

Så sjukt att jag kollade din blogg just ikväll! Gud vad glad jag blev av att du skrev om mig :D du är så himla fin! Jag ser upp till dig som är stark, då orkar jag mer. Du inspirerar mig och peppar mig! Tack för att du alltid tar dig tid för mig när jag behöver, du förstår.

PUSS <33

2011-09-21 @ 19:39:54
URL: http://ellett.blogg.se/
Postat av: ttickan

Hejj gumman! haha jo, märkligt att du kollade just ikväll! :) haha de var så lite så, ville skriva om dig bara för att du inspirerar mig oxå, du är en så otroligt stark tjej, och de vet du! Klart att jag tar mig tid till att lyssna o hjälpa dig framåt i livet! :) Finns här juh, som jag har sagt! och tack gumman för att Du lyssnar på mig och förstår mig!

PUSS <33

2011-09-22 @ 09:15:17
URL: http://ttickans.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

Hej!

Hur är det med dej idag? :)



Hoppas att du får en fortsatt bra Torsdag! kram.

2011-09-22 @ 11:00:55
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: ttickan

Hejjsan Rebecka! :) Jo men de är väll ganska bra! Lite ont i huvudet bara, annars lugnt, hur är de själv då? :)

Jo tack dsm! Jääätte fin blogg du har, Love it! Kramisar

2011-09-22 @ 19:30:02
URL: http://ttickans.blogg.se/
Postat av: XTIO

Hejsan, tänkte kika in och hälsa dig en trevlig kväll. :)

Tänkte också fråga en grej. Vilka tider sitter du mest framför bloggen under en dag? :) KRAMAR



BTW du får behålla ditt huvud ;) men jag tar gärna dina lungor?! haha KRAMAAAR

2011-09-22 @ 20:53:24
URL: http://xtio.nu
Postat av: ttickan

Hellu! haha menar du på bloggen? att kika in alltså :) Jag sitter på morgonen typ nu vid tjugo i sju och på kvällen allt mellan 18-21 typ :)

Haha tack du! haha vad ska du med mina lungor till? ;) Kram

2011-09-23 @ 07:04:07
URL: http://ttickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0