Min hemlis är ute nu! ;)

Hellu! ;D

NU ska jag berätta min hemlis för er där hemma! ;D
Vem jag är tillsammans med ska jag berätta för er som inte vet ;)
Hans namn är Andreas Palmér! :DD Min älskling = Andreas! :D <3
Haha, han ska sova hos mig inatt, som vanligt på helgerna :)
I morrn är de två veckor tillsammans! :D
Så de känns ju skit bra iallafall! :) Men de var de jag skulle säga :)

Men idag har jag varit med Felicia på Christopher Polhem olympiaden! :)
De var kul o se på allt folk som fjantade omkring faktiskt! ;D haha..
Och man såg Massa folk man kännde och så, och de är ju trevligt! :D
Men inte en jävel vågade hälsa bara, fegisar! ;D

Men sen så åkte jag o Andreas hem till mii :)
Så har vi inte gjort särskillt mycket dock :P dukat på bordet och skärt sallad och så :)
Och sett lite film o nu ser vi Rallyfilm! :D haha de är ju skojjs! :)
Yesbox men nu ska vi ha fredags mys! :*

Bloggar mera i morrn tror jag! :D




Pöss pöss// ttickan! :D <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0