Måste fixa.

Men godkväll på er bloggisar! :)

Hoppas ni har haft en bra dag? :) De har jag iallfall!
Jag har varit med Selma en stund idag, vi va på stan.
Trodde ju bara att jag skulle vara hemma idag men så blev de då inte!
Selma skickade mess till mig och jag åkte med mamma in till stan typ en timme senare!
Sen så gick vi på Donken o åt ;) (standard) haha..
Sen så började vi gå runt och titta lite över allt på öster :)
Sen så gick vi ner på adelsgatan och Selma köpte ett par coola skor! :D
Sen så gick vi till busstation och chillade o väntade på min buss :)
Men jag hittade lite saker jag vill ha iallfall! :)

 Ankle boot 

De är mera saker men orkar inte leta mera :p
Men de är en Naomi Campbell parfym "at night" och ett par kilklacksskor! :D
Men nu ska jag se på Sol, fest och oroliga föäldrar! :D <3
Så jag måste dra nu, men tyärr blev de inga bilder, eftersom jag va på stan med Selma!
Men kan ta de i helgen kanske! :)
Men jag bloggar i morrn bitti om jag hinner!
Ska se de här programmet sen duscha! och packa lite saker till i morrn!
ojj ojj vad saker jag ska hinna! ;o

Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0