Love my class!

Hello! :D

Idag så var jag i skolan efter blodprovet!
De gick bra iallafall och de känns ju bra! :) men undrar hur provsvaren är ;o
yesyes, men sen hade vi engelska.
Och jag lånade ny bok och läste en stund, sen så pratade vi lite oxå :)
fast på svenska! ;) vi som satt utanför klassrummet o läste! :)
Sen så hade vi gympa! :)
och de var as kul! :D För vi skulle ut o springa..
Egentligen alltså, men vi övertalade läraren o fick åka inlines istället! ;)
haha, vad vi är duttiga!
Sen så började de regna och då fick vi gå in o ha teori istället! :)
och de var ju inte fel de heller!
Men sen så blev jag hämtad av pappa så åkte vi till autoexperten! :)
Yesbox. har inte så mycket att skriva dock!
Men nu ska jag väll plugga lite mera! :)) tills i morrn!
Men i morrn ska jag ÄNTLIGEN få vara med min älskling!! :DDDD <333
Love you bby! <3

Men jag älskar min klass oxå! ;) haha så härliga muppar! :D
Hah nej men ni är härliga allihopa och har Verkligen olika personligheter! :D
Så härligt att hitta rätt i livet, med pojkvän och en klok klass! :)

Men nu måste jag dra!!



Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0