Love. <3

Hejjsan hoppsan! :D

Just nu sitter jag i soffan men min älskling, och mamma i andra änden av soffan :p
Inatt så har jag sovit så dåligt, inte kul.. Vet inte varför bara.
Men igår var jag med Iza och vi hade as kul iallfall! :D
Yesbox!
Men idag så gjorde jag o mamma oss i ordning och åkte in te stan och hämtade älsklingen :)
Sen åkte vi ner på stan så han fick byta sin tröja (: som han fick av mig ;) tihih..
Sen så åkte vi vidare ut till klintehamn på maknaden :)
Och vi var bara där en liten stund, men vi köpte inget dock :p bara kul att komma hemifrån!
Sen så åkte vi till ica maxi och köpte kyckling och chippa o dippa! :D o läsk.
MUMMA!!!
Så de blir lördags mys ikväll och film :)
De går några bra filmer på tv´n, Trollkarens lärling och Benjamin Button!
Dom ska vi se :)

I morrn så vet jag inte vad som händer.. Mysa tror jag :)
haha, nej men jag vet inte, typ ut och gå kanske eller något!
Men vi får se vad som händer!
De märker vi i morrn :)
Men jag ska plugga oxå. har prov på måndag i hygien!
Och så ska jag göra lite annat oxå, om jag orkar. för de är inget måste..
Jag kanske bloggar mera sen men vi får se om de händer något! :)




Pussva!! ;D // ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0