Lång dag.

Hello bloggisar!

Idag har dagen gått skit segt känns de som.. Iallfall för mig iallfall! :o
Men aja, jag har varit i skolan! Känns as bra iallafall!
Och jag mår bra och allt är as bra i skolan! Skönt att vara där utan att vara sjuk!
Så de känns bra att lära känna klasskompisarna ! :D
Yesbox så äre!
Men idag så var jag i skolan som sagt! Men sen så åkta jag o Linnéa hem te mig!
Så hon åkte hem nu precis vid åtta typ!
Vi har bara suttit och pratat inte så mycket har vi gjort. Men de var skönt att bara få prata!
Och särskillt med Linnéa! De va så lääänge sen! Så de känndes bra!
Hoppas vi ska vara snart igen gumman!! :) <3

Och i morrn blir de skolan! Sen vara med Felicia efter skolan! :)
De var oxå länge sen jag va med di gumman!
Men de ska bli kul, bara chilla och prata som vanligt!
Vi har mycket att prata om iallafall gumman! ;)

Mm, har inte så mycket mera att skriva idag!
Men som sagt Om jag hinner skriver jag i morrnbitti!
Men i morrn tror jag faktiskt att jag kommer att hinna!
Men de mäsker vi ju i morrnbitti som sagt! Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll!
Hoppas ni får sova gott o drömma sött sen när ni ska sove! ;D



Kyssva!// ttickan! :DD <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0