Höst.

Morrn morrn.

Säger bara en sak idag:
Höst!
Haha men så är de!
De är lite tråkigt väder ute nu bara, man blir ju hängig..
Och de är ju aldrig kul..
Har sovit sådär inatt bara.. Hoppas du har sovit gott? :)
Och jag är ju ledig idag, så jag vet Inte vad jag ska göra dock :p
Men de märker jag väll sen!
Ska nog vara i garaget med pappa en stund sen tror jag, plugga och städa :)
Så jag har ju ett schema idag egentligen!
Får bara se hur jag ska lägga upp de!
Men jag tror att jag kanske kommer ta några fina kort sen, men vet inte riktigt.
Just nu sitter jag i soffan helt död och dricker kaffe! Muuums!
Fast egentligen är de ju rätt mysig med hösten, när alla löv faller va träden.
Och man kan själv sitta inomhus och se ut och dricka kaffe o mysa med sin älskling! :D

men nu ska jag fixa frukost! :)
Och längta tills i morrn, får träffa min underbara Iza då! :D
Saknat dig som faan gumman!
Och på lördag ska jag träffa min älskling! :D <3
En helt underbar helg med andra ord!


Saknar mina lösnaglar! :( <3

Pöss pöss// ttickan <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0