Happy day! Or not.

Hellluuu! :DD

Idag så började jag kvart i tio! :)
De var skönt men jag stressade som fan tills vi åkte hemifrån. Jag gick upp tidigt, men visste inte vad jag skulle ha på mig eller något till klassfotot idag! Så de blev bara piss o pannkaka först, men de var lugnt när man väl kom till skolan! :D Så de gick ju bra iallafall ;)
Då känner man bara, varför stressade jag? ;p Men de är ju typ så :p
Men jaja jag kom till skolan i tid så allt ordnade sig! :)
Men sen när vi tog kort idag i skolan blev jag as sur, han bad mig hålla tyst och lägga bort mina saker först, så han började redan från början att irritera mig!!! Sen så fick jag Inte sitta ner.. (har aldrig gjort de) Och jag ville verkligen sitta ner En gång typ! Och sen så när vi tog enskilda kort så fick i inte ens se dom?!?! WTF liksom, jag blev skit sur!!!!!!
Så han var bara dum i huvudet o så, usch nej jag blir bara arg när jag tänker på de! :@

Haha men i morrn så är vi lediga från skolan iallafall! :DDD
Men jag ska upp tidigt ändå och åka in o se Christopher Polhem olympiaden! :)
jag åker in te Felicia och så drar vi dit tillsammans! :D
Så de ska bli kul iallfall, och efter de så följer älsklingen med mig hem! ;)
Och jag har ju en överraskning till er i morrn ju! ;)
Men de tar vi i morrn och inte nu! :D

Men idag var jag på stan med mamma en stund, skulle ha tag på en sak.. Men de gick inte min väg, men aja.. Sen så skulle jag ha en ny mascara och så köpte jag ett grått fiint linne från Bik Bok! :D
Men orkade inte ta kort dock :p är lite trött..
För jag har gjort läxor och sen hjälpt pappa att lyfta av en motor fårn en motorlyft, sen sätta dit en annan, de a liite tungt dock men de gick iallafall! ;D haha..

Yes box! Bloggar mera i morrnbitti om jag hinner! :DD



Pöss pöss// ttickan! <333

Ps. juste Amanda Wahlgren Du Är Bäst! ;D <33




Kommentarer
Postat av: amanda

haha, så ska de se ut ja ! :D <3

2011-09-03 @ 00:08:10
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0