Håltimma och dimma.

Godkväll :)

hann inte blogga i morrse. Pluggade lite då till provet idag i hygien! :)
De var as lätt, jag blev färdig först. Så jag gick ut och sen hade vi håla i tre o en halv timme!!! ;o
Liiite jobbigt visste inte riktig vad man skulle hitta på. Men jag gick ner i caffis o drack en Stoor kopp kaffe och åt en mummsig macka! :) hade inte ätit frukost på morgonen :p
men sen så när Medicin 1 började åkte jag hem för jag fick värsta värken i magen och skakade som fan, blev jätte rädd!! För jag hade ätit och druckigt klokt, så jag visste inte var de va.
Sen var jag as varm och svettades som fan och hade feber :(
Men jag åkte hem vid typ halv ett och när jag kom hem gick jag direkt upp o la mig i sängen och satte igång värmedynan, sen så såg jag film en stund sen så somnade jag och sov i någon timme..
Sen så kom jag ner och lagade lite mat och åt.
Har ännu ont, men sen så städade jag i mitt klädrum! :) och nu är de skit fint!

Nu ska jag skriva min vecka, händer nämligen mycket i veckan:
Tisdag: Vara med älskling! :D <333
Onsdag: Städa och plugga lite :)
Torsdag: Vara med sötnosen Moa! :D <3

Fredag: Borta från skolan, operera tån (ÄNTLIGEN!!!) sen va med älskling! <33
Lördag: Rally på tippen, sedan kanske grilla :)
Söndag: Va med älskling, kanske plugga lite! :))

Så ser min vecka ut den här veckan! :D
men snart ska jag väll städa lite till, plugga och bada en stund och läsa i Engleska boken! :)
Har inte så mycket mera att skriva just nu :)
men jag bloggar nog i morrnbitti! :)




Sjukligen nr1! <3

Pöss pöss// ttickan <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0