Godmorgon! :D

Morrn morrn påer! :D

Igår så fick jag damp på internet!
Pappa hade datan, sen fick jag den och då slöt intrnet att funka, så jag försökte krångla massa med den, men de gick inte alls som jag ville, så jag sket i de o gick o la mig istället! ;D haha..
Och pappa sa: vi har väll fått virus på datan.
Och då kännde jag bra NEJ OMG! de vill jag ju inte!! x) haha..
Men nu funkar de ju, så de var väl att internet var överhettat och att datan va lite kass :P
Men idag så händer inte ett skit alls :p
Har varit med min älskling hela helgen! :D Och de har ju varit mys jao! :D
Saknar han bara, inte kul.. Och de var tomt i sängen igårkväll och kallt :(( Svårt att sova hade jag oxå.. Så de tog ett tag att somna men till slut så gick de iallafall!

Men nu sitter jag här och jag gjorde mig färdig fort idag iallfall! :D
Mamma väckte mig vid sex, gick ner tio över ungefär, sen så satte jag mig vid datan vid fem i halv! :DD Så jag var jääte duutti! ;) tihihi..

Men nu ska jag borsta tänderna och så!



Pussva! // ttickan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0