God and bad news.

hellusan! :)

Nu har jag kommit hem från lassis! :)
Dom bra nyheterna är att jag har äntligen opererat min tå! :D
de gick bra och ser bra ut, han va duktig som gjorde de, trevliga människor!
Men de dåliga är att de har redan blöddit igenom så måste lägga om de och att jag har lite ont.
men de värsta är att tån ser ut som en hel jävla fotboll!!!!! x) haha..
kan inte ens ha mina foppatofflor den här gången :p får ta pappas tror jag !
Men allt är bra med mig nu och så iallafall! :)
Har kryckor nu oxå så de blir skitbra!
Men efter lassis så åkte jag o mamma till hemmakäll o hyrde film o köpte godis tills ikväll! :D
Sen så åkte vi till Willys och köpte lite graj, läsk o lite annat :)
Sen så ska vi äta Pizza ikväll! :DDD åhh vad mummsig juh! sen mysa med min älskling :*
tihih saknat han som fan, men nu Äntligen ska vi träffas! <3
Så vi hämtar han sen så åker vi o köper pizza!
Sen hem äta och mysa en stund, sen får vi se på film.
Yesbox, har inte så mycket mera att skriva nu.. de är rally i morrn fortfarande :)
vi ska ut och titta sen grilla lite med Erica m familj! :) ska bli mys de med.
Sen på söndag så.. asså, jag har ingen lust att prata om de nu då börjar jag bara gråta o de orkar jag inte..
vi tar de i morrn eller på söndag som sagt..
Men nu ska jag vila lite, bloggar kanske mera ikväll men vi får se!
annars blir de i morrn istället ! :D



pusselipusspusspusspusss! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0