Ensam igen :(

Godkväll!

Nu har min älskling åkt hem inte kul alls! :(
Vi har gjort mycket i helgen faktiskt! :D
Varit på folkrace, sen hos min mommo! Och de va kul!
Sen idag har vi inte gjort så mycket tagigt liite kort!
Och de blev några fina kort iallafall!
Men de har varit mycket mys !
Tihi, men de är ju bara mys, och så har vi hunnit att titta på mycket film oxå!
Men sen har vi ätit glass o massa mums.
Kommer väll rulla fram snart då! ;) haha, nej får börja träna!

Och i morrn är de skola! :D
Vet inte om de är något speciellt i veckan, förutom torsdag då är jag ledig!
Haha nej skojjar bara de finns EN skit viktig sak i veckan som händer!
Och det är..... att jag och Andreas har varit tsm i EN MÅNAD!! :DDD
FIIIRRRRAAAAA!!!!!!!! :DDD
På tisda, på tisda, på tisda! ;)

Yesbox, är dock trött nu vet inte varför :(
Men jag ska nog gå och lägga mig snart, vet att klockan inte är mycket men ändå!
Så godnatt, hoppas ni sover gott inatt bloggisar! :D


Jag älskar dig älskling!
Du är Bäst och får mig att må bra!
Du förstår mig som Ingen annan gör!
Du är helt jävla Underbar!
Kyssva hjärtat! <3

Pussva// ttickan <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0