En Månad med min älskling! :DDD <3

Hejjjasn hoppasan!! :DDD

Hoppas ni har sovit gott, för de har jag! :)
Men jag är bara så jävla glad idag! :DD
För jag och min Älskling firar En Månad tsm idag! :D
Fan vad härligt alltså! :)
Fast vad tiden går fort dock, men så är de när man har kul!
Helt underbart att vi hittade varandra!
Rätt rolig historia egentligen, hur vi hittade varandra och så! :)
Men gaahhh vad jag är glad!

Jag älskar dig älskling!
Du är bäst, och helt underbar.
De finns inte ord som kan förklara hur du är!
Du är bara underbar, o jag älskar dig för den Du är!
Våra liv är sammanflätade och de är otroligt vad glad jag är!
Du är bara min älskling!
Och de gillar jag <3


Pussva på di! <3



Men nu måste jag gå dock, bloggar kanske mera ikväll! :)
Får se vad jag o Andreas ska hitta på idag!
Annars bloggar jag i morrnbitti!

Puss puss// ttickan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0