Du är underbar gumman!

Hejj hopp! :D

Idag så har jag varit i skolan som vanligt! :D
Vi har iallfall haft as kul idag alltså!
Men vi satt och hade kul idag på lunchen och drog massa "heller än" vitsar!
Fyfan vad kul vi hade alltså!
Men Amanda låg och sov i mitt knä då! :*
Tihih juste på tal om Amanda Wahlgren:

Du är en helt underbar tjej! Du är söt och rolig!
Du är snäll och omtänksam oxå!
Och du finns där för mig, och jag finns Alltid där för dig!
Vet att man kan ha de svårt! Men vi måste prata om de nu!
De har gått för lång tid och vi måste prata nu gumman!
Ville bara säga de till dig!
Pussva Älska di! <3

Just nu så gör jag inte så mycket, har inte gjort så mycket sen jag kom hem heller.
Har pluggat lite bara, på engelskan och läst på engelska :p
Engelska är mitt favvoämnen men inte med den läraren vi har, tycker inte riktigt om henne..
Och de är ju inte kul alls, när de speciellt handlar om ens favvoämne!
Men så är de, och de ät något man får ta bara..
Längtar till skolan i morrn iallafall! :D
Fast jag ska te doktorn vid elva typ så måste g ifrån skolan vid halv typ!
Men vi har hållit på med cancer idag och jag är färdig iallafall! :)
Och de känns ju as bra iallafall! Men de tråkiga är att nästan alla har samma cancer som jag.
Lungcancer. Men alla har den för olika anledningar, men dom flesta valde de för att veta mera om varför de har så mycket att göra med rökning typ och kanske annat. För att de var lätt..
Men jag valde de inte för något sånt. Jag valde de för att min älskade farmor gick bort i lungcancer den 25 Januari! Och jag saknar henne fortfarande! :( Och de är inte kul..
Så jag har en speciell anledning för att jag valde de.
Yes så är de! Har inte så mycket mera att skriva dock :p
Bara att i morrn ska jag vara med min ÄLSKLING!!! :DDDD <333
Längtar som fan, saknar han oxå! :( Älska dii hjärtat! <3

Men nu ska jag surfa vidare lite! :)
Kanske bloggar i morrn bitti men vi får se! De märker vi juh! :D



Pussva! // ttickan <3


Kommentarer
Postat av: aww

älskar dig med <3 <3

2011-09-13 @ 21:09:38
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0