Dålig uppdatering! :p

Men morrn morrn på er! ;D

Vaknade vid sju egentligen, men somnade om en stund till :p sen så gick jag o andreas upp och åt frukost och nu ligger han o sover igen, han är trött han! ;) Så synd om min älskling :*
Tihih, men som sagt har jag varit med Andreas hela helgen så har inte bloggat :P
Men i fredags så hände de inte så mycket bara chill typ :p
Och igår så var vi nere på en loppis i Väskinde :) Och sen åkte vi hem.
Och sen var i hemma typ i tjugo min, sen åkte vi te stan! :D
Och där så var vi på willys, sen så åkte vi till Jysk! Och sen vidare till godisaffären!! :DD
Haha, de blev Liiiite dyrt bara ;) men vi har inte ätit så mycket godis ännu iallafall ;D haha..
Men sen så åkte vi hem och chillade o lagade mat! :D Hemmagjord pizza :)
Sen blev pappa på asbra humör så han började att spela rallymusik på högsta volym typ! ;D
Haha men de var ju trevlans, sen så var vi i garaget en stund och sen så var vi inne o mysade :*
Sen på kvällen skulle vi egentligen sett en film, men Smajlas fyllde ju år igår så vi stack ner där en stund istället! :D Och de var ju kul iallfall ;) haha.. Men sen ville Andreas gå hem hit igen så vi gick i mörkret, de vra mysigt, men jag är ju så jävla mörkrädd! ;o
Men vi stannade ibland och tittade på stjärnhimlen de var sjukt mysigt!
Vi kom fram till att nästa sommar skulle vi sova utomhus och ligga o titta på himlen! :D
Så myysigt! ;* Tihih :)

Men som sagt ligger han o sover nu tror jag iallafall ;)
Och jag har inte så mycket att göra, men han får komma ner till mig när han vill :)
Men jag ska göra lite Engelska sen när han åkte hem och så ska jag ännu baka kladdkaka snart! ;)
De ska bli mumms att äta de! :D Tihih..
Bloggar mera sen ikväll! :D


Mitt nya linne jag köpte! :D Sen såg jag ut så i Fredags! :)



Pöss pöss// ttickan! <33




Kommentarer
Postat av: amandawahlgren

aj va du e fin i hååret! och va söööjt du är! pussva!

2011-09-04 @ 20:02:04
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: ttickan

haha tack du gumman! du e fiin! :* pussva! <3

2011-09-05 @ 06:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0