Blodprov!

Men godmorgon alla bloggisar! :D

Jaa nu undrar väl ni varför jag sitter vid datan när vi började nyss :p
Haha, men jag ska ner till lassis och ta blodprov.
Åker till skolan efter de om jag mår bra, som jag hoppas på iallafall!
Ska ta sklödkörtelblodprov! ojj ett låångt ord! x)
Haha, men inatt har jag inte sovit bra, tyvärr..
Hoppas att du har sovit gott? :)

Men idag blir de väll bara skolan sen hem o plugga, har engelska glosor tills i morrn :p
De är ju inte de roligaste men dom är relativt lätta iallafall! :)
och de är ju bara ett plus!
Juppjupp! Men nu så måste jag dra!
Bloggar mera sen ikväll! :D



OMG vilken gammal bild! x) haha men den är ju fiin iallfall! :D

Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0