Älskling!

Morrn morrn! :D

idag så ska jag vara med min älskling!
Ska till doktorn idag med, de är ju mindre kul..
Aja, men måste dit för att på medicin juh.
Ska operera min tå, men den andra tån nu den 30de september!
Yesbox, äntligen som jag har väntat nu i ett och ett halvt år!!
Ska bli så skönt att få de gjort, men problemet är ju att jag får ju typ inte ha skor :( bara foppa typ :P
Och de är ju mindre sexigt iallafall!
Och kanske kryckor, för man får inte belasta tån bara..
men de får vi se, de märker vi!

Snart så ska jag borsta tänderna och sen gå ut te bussen :)
Sen dr till skolan en stund sen vet jag inte vad som händer efter doktorn :p om jag ska tillbaka till skolan eller vad som händer, mår inte så bra idag, har så ont i nacken o huvudet..
Tror att de börjar komma tillbaka igen, så måste verkligen in till brojesus!!!
Mhm, men nu måste jag tyvärr dra!
Bloggar mera ikväll då! :)



Kyssva! // ttickan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0