Prissemys! :D <3

Hellojsan! :)

Idag så har jag varit i skolan :) Men i morrse så orkade jag inte gå ner till bron, hade så ont i tån..
Så jag åkte inte med min kompis, men vi skulle ta de nästa vecka istället typ :)
Men jag  trodde först att jag skulle missa bussen blev lite sen ut, men de gjorde jag då dock Inte!
De tog lång tid, jag fick åka med sista bussen och den kom liksom tjugo i så jag kom försent till skolan!
Inte okejj alltså, jag blev as sur för de. men aja jag kan ju inte hjälpa att bussarna är sena o skit..
Men jag har haft en bra dag i skolan iallafall! :) hade uppsatt hår och mina höga svarta jeans och en vit långärmad tröja med knappar fram :) as fint var de iallfall! :D tog ingen bild, hade inget batteri i kameran när jag skulle ta kort. så de blev inga, blev lite ledsen. Men jag tog lite kort nu förut! :D



När jag slutade kom mommo o mamma o prisse o hämtade mig! :D
Mommo var ute hos oss o pappa har blivit sjuk nu, så han var hemma o sov på soffan så mommo åkte hellre med till stan o hämtade mig! :) så jag fick sitta bak vid prisse! :D men de gjorde inget :)
Sen när vi kom hem så gick jag upp o såg film.. hade ont i huvudet, inte kul.. men som vanligt!
Och prisse följde med upp o så tog vi några kort tsm! :) myssss! <3
Sen så gick jag ner med Prisse för han ville ner och d¨hämtade jag kaffe o ett äpple för jag var hungrig, hade inte ätit lunch i skolan för de va äcklig mat! :P hehe. och jag äter inte äcklig mat liksom ;)

Men jag var ju inte med på gympan idag, bara för de så hade dom massa roliga lekar! :(
Dutchboll, skeppsbrott o cowboy o indian! tråkigt att man inte kunde vara med liksom, men så är de..
Så jag o några tjejer, Frrrrriiiddaaa!! Angelica <3 Erika :D och Torun! :* var med inne i gymmet :)
Vi lyssnade på musik och snackade massa skit typ :) vi hade as kul o gråt lite oxå dock..
Aja de behöver vi inte gå inte på orkar inte de.. men aja vi hade as kul iallfall! :D

Och i morrn är de fredag och då ska jag ÄNTLIGEN träffa min älskling igen! ;D
han har oxå varit sjuk men nu är han typ frisk, vill ju inte bli sjuk igen liksom..
Men mamma o pappa är sjuka nu och jag mår bra, liiite jobbigt bara! :(
Aja i morrn åker pappa på rally, så hoppas att de går bra för han på lördag! :D
Yesbox, och hoppas nu att de blir en trevlig helg liksom! :)
Vi ska ta hand om Prisse på lördag! :D för mommo ska på dans! :) kuligt för henne!
Och på dagen så ska prisse ställas ut! :) yes så är de :)
Nu har jag inte så mycket mera att skriva men jag bloggar mera i morrn någon gång! :D




Pussva// ttickan<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0