Flumm!

Godkvällsan! :D

hann inte skriva i morrse, skulle göra de men märkte att klockan blev för mycket..
Satt vid datan i skolan oxå, men orkade inte göra ett blogginlägg :P
haha, aja men nu gör jag ju de så de är ju lugnt! :D
Men jag har sovit ganska bra inatt, så de var väl ok! :)
Sen så har jag haft en underbar dag! :D haha, varit i skolan o flummat..
Sen studiebesök på Gotlands hemtjänster eller vad de heter :p de va kul o fika o mysa! :)
Sen när vi slutade så gick vi till visborg affären och tog bussen te stan och så mötte vi Axel där för han cyklade!
Så gick vi typ bara en halvtimma på stan o bara lallade runt typ, jag väntade på mamma för hon var på korpen. o linda skulle till optikern, och axel hängde på för han hade inget att göra bara :)
Men de va as kul i skolan, efter jag ätit i matsalen så satt ja, axel o linda i soffan själva i klassrummet o hade as flummm liksom! de sitter en lapp över soffan och den rammlade ner o jag blev as rädd o skrek och sen så slog jag mig själv i ansiktet hur jag nu lyckades! x) haha, dutti jag är sådu! ;) haha..
Men sen så skojjade vi massa, och jag pratade med mamma o Axel ba: nej du ska inte va avis de är bara att komma hit du oxå o hålla på de är bara att komma de, de är lugnt kom du hit du med! och sen sa jag att jag pratade med min mamma och mamma hörde allt o började as garva o de gjorde Axel oxå och blev lite röd ;)
haha men de gör ju inget får ju bara lite roliga fantasier om folk då liksom men skitvart!
Sen så när mamma kom o hämtade mig så åkte vi till Elgiganten och köpte ett nytt minneskort till min kamera så jag kan ta flera kort nu! :D as kul juh! så nu är de bara att knäppa MASSA kort i skolan nu då! :D
Så jävla kul de ska bli.. Men nu ska jag berätta om hur resten av min vecka ser ut..

Onsdag: vara med älsklingen och ta bort stygnen! :D
Torsdag: plugga till matteprov :p har Hälsopedagogiksprov! inte så mycket mera.. o på yrkesmässan!
Fredag: vet inte vad jag ska göra, chilla tror jag bara! :) andreas åker till stockholm.
Lördag: ERIKAS FEST! :DDDD andreas är på fastlandet! :(
Söndag: Älsklingen kommer hem! :D fast inte förens på kvällen.. och jag ska vara med min sötnos Lisa! :D <3

Jupp så ser resten av min vecka ut! :D yesbox så äre! :)
Har inte så mycket mera att skriva, saknar min älskade så mycket att jag kan dö! :(
Fan vad jag älskar dig älskling, du betyder min värld! du är mitt guld mitt hjärta, lämna mig Aldrig!! <33
Usch inte kul att sakna någon så mycket, men träffar min älskade i morrn! :D
Men sen inte förens på Måndag! :o eller jo på torsdag oxå på yrkesmässan! men inte annars!

Yes box såäre! :D men nu ska jag surfa vidare, tror att jag somnar snart har as ont i huvdet o skit! :(
Usch inte kul, får försökasova bort de sen! :)

Juste ingen skrev någon kommentar igår. vill gärna veta om jag ska göra en självbiografi eller inte.. de handlar ju om att jag blottar mitt liv för folk liksom, så vill vet vad ni tycker?! :) snälla skriv en kommentar bara! :) så är ni världens gulligaste, o ni får en kramis! ;)



Pussva! // ttickan <33




Kommentarer
Postat av: Jens ♥

Sv: ja de ska jag! Men ibland önskar man att man kunde hoppa av skolan! Men ibland är bara allt för mycket :( ... ! ♥

2011-10-11 @ 21:39:33
URL: http://nattstad.se/jensnorell
Postat av: ttickan

jo jag vet de. jag missade jätte mycket i skolan när jag gick i högstadiet pga sjukdom.. och jag ville hoppa av men stannade och de har fört mig hit där jag är idag där jag vill vara o hör hemma! på vård och omsorgs programmet! :) jo jag vet att de kan bli för mycket därför är de bra med bra lärare och bra kompisar som hjälper en! :) <3

2011-10-12 @ 12:51:55
URL: http://ttickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0