TTM!!! <3

Men godkvällsan! :)

Just nu sitter jag i soffan och ser på Idol med pappsen! :)
Duktiga dom är som ska sjunga på svenska idag allihopa! o få hjälp av Magnus Uggla! ;)
Haha, ehlst sjukt nice juh! de skulle jag oxå vilja! :)

Men idag så har de iallfall varit skolan! :)
De har hänt lite saker, kan inte avslöja något! ;)
Bara att jag har varit på stan, och jag köpte en AS FIN ring! :D
Och så hjälpte jag Linda med klädval inför imorrn! ;) as kul juh, hon kommer bli skit fiin! :)
fast de är hon alltid ändå så de spelar ingen roll ändå! :D
Jupp sen åkte jag hem och lagade mat :) de blev fläskfilé o potatisklyftor! :)
De var as gott, sen gick pappa ut i garaget och mamma såg på tv´n och jag gick upp o såg på film! :)
Sen somnade jag en stund men de var skönt! :) har sovit dålig hela veckan! :(
de är ju fullmåne oxå så de är inte kul heller :/
Aja skitvart! :) de har varit en bra dag, en riktigt kåt dag! ;)

Men jag är iallfall TTM!!! = TAGGAD TILL MAX! :DDDD <3
Fest hos Erika, fest hos Erika i morrn kväll! :DD Fest hos Erikaerikaerika!!! ;)
Haha fan vad man kan vara taggad!
Haha aja, de blir in till Selmiz i morrn eftermiddag! :) och göra sig i ordning.
Sen ivåg till ett place! :) och sen ta bussen ut till Follingbo, måste charma busschaffisen o be han stanna vid Folkets hus typ så man slipper gå flera jävla mil juh. de orkar man inte :P haha..

Saknar min älskling, han åkte ju till Stockholm idag och kommer inte hem förens på söndag kväll! :(
Usch de känns hemskt att inte träffa han på hela jävla helgen! :'( åhh, nej vill inte vara utan min älskii!!
Älskar han så mycket vill inte vara utan han, saknar han redan liksom, hur ska de här gå!?
De känns inte bra liksom, vill att han ska vara hemma o mysa med mig juh! Men vi får träffas på måndag!
De måste vi göra! Älskar dig iallfall älskling, över allt annat. du är mitt ljus här i livet! <33



Aja men nu så ska jag kolla vidare på Idol! :)
Bloggar i morrn någon gång! :)



Pussva babys! <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0