Tidig morgon! :)

Så godmorgon på er! :)

Vaknade vid fem typ, har vaknat fram o tillbaka..
Sen gick jag upp nu vid halv orkade inte ligga i sängen längre plus att katten stog nere o skrek!
Så de va bara att ta på sig morgonrocken och gå ner o släppa ut henne..
Märkte att jag inte suttit vid datan på nån dag så jag kände att jag kunde göra de till klockan sex! :)

Men jag hoppas att du har sovit gott? :) de har då inte jag gjort som sagt..
Jag la mig tjugo över sju i går o vilade en stund o ställde klockan på åtta :)
Sen så ringde klockan o jag stängde av den och somnade om.. sen så sov jag..
Och jag hade tydligen gått o lagt mig för natten :p haha märkligt!
Aja så kan de va, så jag får vara snabb idag med att fixa mig sen PLUGGA! har prov idag i Med1..

Men igår så hade vi en Tema dag med Desam :P då höll vi på med massa graj :P
inte så värst kul alls, men ändå lite..
Men var as sur för de va den enda dagen vi skulle sluta halv tolv igår.. men pga den där jävla temadagen så slutade vi vid TRE istället!! :@ snacka om att man fick damp igår alltså! inte okejj..
aja men vi hade kul ändå :) de är så ´man får se de! :)

Men jag ska dra nu lovar att blogga ikväll! blir en stanna hemma kväll ikväll så de blir bra! :)
Hoppas du får en bra dag! :))



Många Pussva! <33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0