Snart igen ella? ;)

HEJJSAN!!! :DDD

Så jävla glad idag! :D haha typ fortfarande tagg fast de va fest igår! x)
Tack Selma för igår de var as kul! och ett STORT tack till Erika! :D
Haha, i hade as kul, de hände dock lite saker som gjorde de lite tråkigt..
Men har inte lust att snacka om de, vill bara snacka om de positiva! :D
Haha de va as kul att se vissa folk på ett annat sätt än vanligt! ;) haha ovanligt som sagt!
Tog lite bilder igår bara :P men fick inte lägga upp dom dock, de va tråk..
Aja men jag va ju inte med på bilderna, o dom ville inte att dom skulle på fb eller så :P
Men de respekterar jag! :D
haha jag va iallfall as trött i morrse, kom upp vid tio. men vakande vid sju och somnade om o vakande hela tiden fram tills tio när jag tillslut gick upp iallfall!
Och sen så gick jag upp och klädde på mig lite sen åt jag frukost! :)
Sen så städade jag lite här hemma :) och sen åkte jag o mamma te stan!
Skulle ju va med Lisa idag, så vi köpte ett kort från klassen. sen fick hon en blomma utav mig! :D
Hon blev glad, och vi satt o snackade oavbrutet i tre timmar typ om inte mera! x)
hah men de var behövligt liksom! hade lite att prata om, saknar henne så mycket!
Saknar min älskling oxå! :(



Men han kommer ju hem ikväll, vi ska vara i morrn iallfall! :DDD
Fan vad kul de ska bli, saknar dig som fan min älskade! :( du är mitt allt, mitt ljus i livet!
Känner mig sååå tom utan dig älskling! men i morrn så kommer vi ta igen de vi missade i helgen! ;)
haha, ingen snusk nu najj! haha absolut inte Friida iallfall! ;)
tiihi, såäre! :)

I helgen blir de fullt ös oxå, men ingen fest eller kanske :P
Fredag är de älsklingen som gäller, men på lördagen så ska jag va "servitrise" (stavning) nere hos smajlas! :p
Haha undrar vad jag får för de? ;) haha money money money! ;) tihih..
Nej de vet jag inte, men jag vill ju ha något för de liksom, de är ju en lördags kväll liksom :P

jaja, nu ska jag dra, bloggar kanske mera sen! :) men vi får se!!
Annars hör vi i morrn!



Pussvaa!! <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0