Självbiografi?

Men hejj igen! :)

De va ju läänge sen. noot! ;) haha
men jag kom på en sak jag skulle fårga er bloggläsare!
Som ni kanske kan se på mina gammla inlägg så har jag vait igenom lite i mott liv nu..
och jag känner att jag vill förmedla de till andra som mår likadant. men jag vet inte om jag ska eller inte..
men vad tycker ni om att jag ska göra en självbiografi om mig o mitt liv och göra en bok typ? :)
Asså jag vill veta era tankar ocg vad ni tycker! :)
Vare sig de är positivt eller negativt! men jag vill veta bara vad Du tycker! :)
Så snälla skriv en rad till mig! :) en liten kommentar bara! :)
Och hur har eran dag varit nu när jag ändå skriver? :) hoppas den har varit lika rolig som min!
men de fattades en sjuk person idag och de va Amanda! :( usch, inte kul att vara sjuk naj! :( men i morrn så! :D
Men skriv en rad till mi! :) så får jag överväga vad jag ska o inte! :)



Pöss// ttickan <33

Kommentarer
Postat av: aww

jag vill läsa ! :)

2011-10-12 @ 18:03:38
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0