RALLY!!

God morgon typ :)

Förlåt för att jag inte har bloggat klokt men de har varit mycket i skolan o så nu..
Har inte haft ork eller tid så de har bara blivit såhära..
Men jag har inte så mycket tid nu heller att skriva för pappa hämtar mig och Andreas snart, vi ska ut te tofta o se på Rally! :D haha, idag så avgörs de om pappa tar hem DM men de tror jag att han kommer göra! ;)
Vi får hoppas på de bästa! men de blir nog bra! :)
Och ikväll så ska vi ner till smajlas på fest! :) kuligt jao!
Hamburgare o dricke ! :) haha..

De ska bli kul, så vi får se vad som händer då ikväll! :)
Men nu så måste jag dra, bloggar i morrn annars om jag hinner ikväll!
Tihiih :)



pussellipuss! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0