Nu är de dax igen! :)

Godmorgon alla trogna bloggisar! :D

Just nu sitter jag här framför datan. har inte så mycket att göra just nu :P
Hoppas att ni har sovit gott? :) de har jag gjort inatt, eller sådär egentligen.. som vanligt!
Haha, men idag vet jag inte vad som händer riktigt!
Ska väll hem som vanligt om inget annat händer förstås! :)
men de tror jag dock inte, vet inte om jag har några läxor att göra heller :p
Men de märker jag sen i skolan! :) Har tre prov snart! :o matte, hälsopedagogik o nervsystemet (medicin1)
Hoppas att de går bra! ska plugga ihjäl mig till dom proven! ;)

Men nu ska jag dra, ska ännu borsta tänderna och så! o klä på mig ytterkläder!
Juste om någon undrar, så går de bra med min tå! har bara lite ont men de får man ta!
Nu är de gjort iallfall, så nu är de bara att vänta tills nästa vecka när stygnet ska bort! :)



Puss!// ttickan <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0