Läxor.

Hejjsan! :)

Just nu sitter jag här och gör läxor på It´s Learning. och ser på WRC rally på tv :)
Igår så hade vi as kul nere vid smajlas! ;)
Tog massa roliga bilder och filmade massa! As kul!
Men de var kul och mysigt och hoppas att de blir av igen! :D

Men till en annan rolig sak...
PAPPA VANN GULD I DM! :DDD Haha vad han är duktig, de behövde han ha! :)
Och slå dom andra! De behövdes och de är du värd pappa! :)
Du Är BÄST! :DD Haha..

Så som sagt firades de mycket igår vid smaljas! ;)
De var badtunna och bastu, men jag hade inga badkläder så jag kunde inte bada..
Men jag hade gärna gjort de för de va as mysigt dom hade fixat de där ute! :D
Tihih, men de kommer nog en ny dag snart! :) en ny chans! :)

Och snart ska jag göra mig i ordning och åka in te stan med mamma o Andreas :)
Ska sova hos han inatt :* myyss! :) tihhihi..
Men nu måste jag göra färdigt allt på It´s Learning! :)
Bloggar mera i morrn då! :)




Pussvaaa! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0