Kladdkaka med Selmiz! <3

Men kenna! ;)

Idag så har jag varit med Selmiz! :D
Vi gick på stan o va på donken o åt! (standard) hahah..
Sen så gick vi runt och jag pratade med massa folk o Selma blev arg till slut för att jag typ kännde varenda en vi träffade på! x) haha, men jag tyckte att de var as kul hehe ;)
Men sen så gick vi på coop o köpte smör och glass och åkte hem till Selma o gjorde kladdkaka! :D
Selma bakade mest, jag gjorde typ inget.. Flåt! ooops. men vi hade kul ändå! :D
Yesbox, sen tog jag bussen till busstation kan ju inte gå klokt pga tån..
Sen så väntade jag en stund o snackade med Erika i min klass! träffade henne på stationen, hon hade varit på Hemse torgdag.. ville dit men orkade inte de! :( trååk dock hade varit kul, alla andra va ju typ där :p
Men jag va med Selma isället o vi hade as kul och kollade på massa skit på datan! xD haha.
men sen tog jag bussen hem o här är jag o dricker mitt kaffe! MUMMA!!!

Och i morrn är de torsdag, då ska jag inte göra ett skit, ska väll hem o plugge tror jag! :)
Men vi får se om de händer något annat! de märker vi ju! :D
Har inte så mycket mera att skriva nu, pratade med mamma nu Mycket när jag kom hem!
Hände mycket idag i skolan, fick damp på våran lärare, hon bad oss att plocka bort muggar ute i korridoren som till hör dessancaffis som typ tvåorna o andra har ställt där Inte vi!!! :o fan fick damp alltså!!

Yesbox, arg kan man få vara någon gång! :)
Ska gå ner till andra busshållplatsen i morrn, för en kompis vill de! :)
Så får gå ut tidigare i morrn, tror inte att jag bloggar då om jag inte är snabb i morrnbitti på att göra mig i ordning! :) haha, men vi får se. om jag är lika seg som vanligt! ;)
TAGGAR SOM FAN!!! för nästa helg, ska bli så jävla kul alltså! :D fyfan vad jag längtar!!!!!! <3

Men nu ska jag tittade vidare på roliga saker på http://www.smartphowned.com
Höres i morrn dock! :D



Gjorde om bilden om ni tycker att jag är Jätte vit i ansiktet!!! :)

Pösspöss// ttickan <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0