Jag och min munk! ;)




MUMMS!! :DDD

Haha fick fram as bra skämt nu på tv´n :P

De är två tjejer som sitter brevid varandra i en säng, och snackar ena tjejens mobil ringer och de är en kille som ringer. och hon säger nej jag orkar inte svara de är felix. men jag trodde du gillade felix. jo men jag trycker bort honom, men skulle du ha ringt så skulle jag svarat på en gång! åhh men gumman då, då ringer jag till dig nu!
Hejj. men hejj!
Haha asså WTF?! sitter brevid varandra o ringer till varandra. haha muppigt eller? ;)

haha rauligt jao! ;) ville bara säga de! :D ha en bra fortsatt kväll ska inte störa! ;) haha, skriv en kommentar ifall du har lust o tid när du ändå är inne o läser! :) <3

Pöss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0