Im sexy and I know it! ;)

Hellojsan bojjsan :))

Vad har hänt idag då? :)
Jag har varit i skolan iallafall och sen var jag med Iza!
I skolan har vi haft kul som vanligt! mycket misstolkningar idag! ;)
Som Kia sa: "Men de är bra att klämma o känna! Dom gillar de, de är skönt för dom!"
haha en jävla misstolk! tihih, aja man är ju som man är! ;)
Jaja de har varit massa mera oxå! :) Men de har varit kul o trevligt!
Och vi lyssnade på en as bra låt! Den här:

Im sexy and I know it.
http://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE&ob=av2e

As bra låt och en as rolig musik video, värd att checka in!!
Så har vi gått runt o dansat som dom gör i musik videon ! ;) Sexii.
Yes, men jag slutade lite tidigare än alla andra :p
De spelade ändå ingen roll, vi ser en film på Engelskan o den har jag sett typ 10 gånger :p
Aja, men sen så gick jag te södervärn och träffade den underbara Iza! :))) <3
Som jag inte träffat klokt på länge!
Sen drig vi ner på stan, de var kul där :)
Vi gick runt och kollade massa och så, hittade lite fina saker..
Men inget jag ska köpa, ska sluta handla så mycket! ;).. Lycka till med de! jo Tack!
Sen så åkte hon bussen te Gråbo o jag åkte hem med bussen :)


Jag o min b-rud! <3

As mörkt var de när jag kom hem! Såg typ inget närr jag gick på vägen!
Men vi har gatulysen men de finns inte borta där man hoppar av bussen :p
Sen så hade en lampa gått sönder oxå :p så de var mörkt en bit. Lite läskigt.
Eftersom de egentligen är Halloween idag! Men skitvart..

Och i morrn blir de troligtvis ingen skola för min del..
Ska ner på gyn vid tio typ, av personliga skäl. haha har inte lust att snacka om varför!
Och NEJ jag är INTE gravid :p så ni behöver inte oroa er iallafall!
Sen så sluta vi kvart över elva, och jag vet inte hur lång tid de tar på gyn!
Men de får vi se i morrn! Så de blir troligtvis ingen skola!
Men de gör inte mig något. bara att jag skulle göra ett pro i morrn, men får göra de på onsdag istället! :)

Just nu sitter jag i soffan! Min älskade Prisse åkte precis hem! :(( inte kuligt alltså!
Saknar min lilla prins redan. usch, har varit så mysigt när min lilla vovffs varit här!!
Men så är de, får träffa han snart igen hoppas jag! :)


Jga o min Prins! <3



Och en annan Person jag saknar, de är min älskling!!
Usch vad jag saknar dig mitt hjärta! Du är mitt allt här i livet!
Tur att vi träffas på onsdag och får mysa! :)
Puss på dig, min sötnos! Älskar dig mest i hela världen! <3

Yesbox! :)
Men nu ska jag dra!
Ska se CSI nu med pappa, eller tittar på de :p
De är snart slut, men vill se de sista nu! :)
Så jag bloggar i morrn, får se om jag hinner innan gyn eller om jag tar de efter! :)



Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0