Hittade lite frågor! :)

Allmänt:


1. Vad heter du?
Victoria
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja?
Jag är nöjd med mitt namn :)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Linda Rebecca
4. Vilket stjärntecken är du?
Tvilling :)
5. Vilken årgång är du?
95a
6. Vart bor du?
Gotland :)
7. Bott utomlands?
Nope aldrig!
8. Flyttat antal gånger?
Nope, bor där jag Alltid bott! :)
9. Vart skulle du vilja bo?
I USA, Los Angeles!
10. Vilken skolklass?
Gymnasiet! :)
11. Vad vill du bli när du blir äldre?
Sjuksköterska och mamma!

Utseende:

1. Hur lång är du?
174 :)
2. Hur mycket väger du?
mycket, 69 kg..
3. Hårfärg och frisyr?
Brun, låångt hår bara vanligt :)
4. Ögonfärg?
grå, blå gröna typ :p haha.
5. Mest nöjd med?
Min rumpa! ;) haha..
6. Minst nöjd med?
Min mage.
7. Skostorlek?
39
8. Glasögon?
Nej
9. Har du några piercingar/tatueringar?
Nej, men jag vill ha! har bara hål i öronen..

Favoriter:

1. Filmer?
hmm, prinsessans dagbok o några flera! och Beck!
2. Låtar?
hmm, Moves Like Jagger.
3. Årstider?
Sommaren
4. Mat och dryck?
Tacos, cider.. haha :p
5. Djur?
Hund
6. Färg?
Blå
7. Parfym?
Just nu så har jag Victoria´s Secret, ska köpa ny i morrn!
8. Tv-program?
CSI, Navy CIS, Grey´s Anatomy, Bones, Criminal minds.
9. Ämne i skolan?
Engelska o matte
10. Sysselsättning?
Rally, vänner, dansa o sjunga!

Kläder:

1. Vad använder du just nu för jacka?
Min skinn jacka :)
2. Vad använder du just nu för skor?
Converse o stövlar..
3. Favoritfärg på kläder?
Hmm, svart o vit! ;)
4. Favoritmaterial på kläder?
Bomull och stretch Jeans typ :p
5. Vilka kläder skulle du vilja ha nu?
En snygg One Piece :)
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Olika, ibland lite ibland inget, ibland mycet.. Men typ 300-500 :)
7. Favoritmärke?
Har ingen aning. Typ vila, Bik Bok, Cubus o Gina Tricot.
8. Vad har du för byxstorlek?
36-38. pga min rumpa! ;)
9. Vad har du för tröjstorlek?
Olika, small-medium :)

Ditt rum- Mitt sovrum då:

1. Stort, litet, mitt emellan?
Mitt emellan
2. Vilken färg på tapeterna?
Grått med en träpanel som är svart o ett ljusblått tak :)
3. Vilka färger går husets inredning i övrigt?
Olika, men gul, orange, vit, cream o lite så :)
4. Favoritmöbel i huset och varför?
Min garderob! ;) alla mina kläder är där!
5. Vad vill du ändra där inne?
Vill byta rum. ska göra de snart så :)
6. Vad har du där inne av följande, Tv, video/dvd, telefon, dator, stereo?
Tv, Video, DVD, stereo :)
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret?
Vägen, garaget träd och ladan :) o massa bilar o släp! ;)
8. Vad gör du oftast i ditt hus?
Lagar mat, städar, sitta vid datan, är med älsklingen :)
9. Vem förutom du brukar sova i din säng?
Andreas :) <3
10. Favoritpryl i hemmet?
Datan tror jag!

Blandat:

1. Vad heter din morfar?
Han finns inte, han dog när min mamma var 11 månader. Annars så är de Christer. Ericas pappa..
2. Vad har du i din?
a) Jackficka just nu?
min skåpnyckel
b) Jobbväska? Har ingen :p
c) Handväska? plånbok, medicinbox, inhalator, hudkräm, tror inte att de är mera :p 
3. Vad är du beroende av?
Min älskling! x) haha, ja sen behöver jag inte säga mera! ;) att alla runt om mig ska må bra!
4. Vilket land kommer du ifrån?
Sverige, Gotland! ;)
5. Vilken sorts lypsyl använder du?
Vanligt lypsyl! :)
6. Vad tror du på?
på kärleken och jag tror på hoppet om livet.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
haha nej håller inte på med sånt :p
8. Vad köpte du senast?
tuggummi tror jag :p
9. Har du nåt husdjur?
Nej, men önskar!
10. Vad bor du i?
Ett hus som står ute om natten, med fyra väggar o ett tak! ;)

Grejer:

1. Plånbok:
Bech avlång
2. Tandborste:
Den är lila :)
3. Smycken:
Min ring jag fick när jag slutade i ettan!
4. Solglasögon:
Vanliga fina! :)
5. Underkläder:
String eller hippsters (pices) och en bh :)
6. Nagellack:
Använder inte de, har inga naglar typ. men har slutat att bita på dom så dom växer! :D

Yesbox de var lite om mig iallafall! :D Hoppas att de blir bra, ni kan ju skriva om de är något ni undrar! :)
Eller om de är något annat ni undrar! :)

Pussvaa <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0