elektronik, it´s the shit!

Men hello! :))

Vad händer där ute? :)
Jag sitter iallfall här i sängen och skriver på datan o lyssnar på musik :)
Och älsklingen sitter och spelar ps2! ;) haha, kuligt jao! :)
Så vi sitter som några nördar med massa elektronik! haha..
Men de gör inget. tråkigt att man inte orkar vara ute när de är sånt fint väder! ;)
Aja, men ni vill säkert höra vad jag har gjort i veckan! :)

Förra lördagen: Då var de rally, så då var jag ute och tittade med älsklingen :)
Så var de fest på kvällen och de va as kul! ;) tihi..
Förra söndagen: då var vi hemma på dagen sen så åkte vi hem till Andreas :)
och sov jag där :) vi var borta vid hasn kompisar, de var roligt! ;)
Måndag: var vi hemma hos Andreas sen åkte vi hem hit :)
Tisdag: Var jag med Linnéa, hon sov här :) mys!
Onsdag: var jag med älsklingen igen! ;)
Torsdag: Gick jag o älsklingen på stan! :) myspys!!
Fredag: igår så var vi i stan ocg vi var på subway!! mums, men jag åt inget :p
Idag: vi har varit i stan och så :) varit på återvinningen och dumpat av saker :)
Sen hem igen, ocg nu sitter vi här.. sen ska jag väll laga mat sen ska vi skjutsa hem älsklingen och skjutsa mommo till Sanda och så tar vi med prisse hem! :* min lilla voffsing!! söjjtnosen! <3
Så de händer lite.. haha pappa ville att vi skulle ut o övningsköra.. får se om de blir något! ;)
haha, blir så nervös när pappa säger så, inte kul! ;) massa kärringstopp lär de ju bli!! x)

Yesbox så äre! :)
Har inte så mycket mera att skriva nu då :) men jag bloggar väl mera i morrn eller ikväll! :)
Men ni får ha en bra dag alla bloggisar! :)
Ps. lägger in nya bilder i morrn tror jag! ;) <3



Puss! :) <33








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0