Amanda är Bästast! <3

Hejjsan hoppsan! :D

Just nu sitter jag i datasalen med Linda och Amanda och flera..
I helgen så har jag varit med min älskling och vi har sett på film och myst, inte gjort så mycket!
Men i lördags så var vi på rally på tippen, och på kvällen så var vi nere i väskinde o grillade hos min moster med familj. vi hade trevligt o mys :) mycket prat o god mat! juste mommo var oxå där! :D
Sen i går så gjorde vi inte ås mycket, såg på film var i stan en sväng och sen så lagade vi mat och myste lite :)
Vi har sett tre filmer som vi hyrde i fredags :) och massa godis :*

Men nu måste jag skriva en engelska grej! de suger :p haha..



Pussva// ttickan <33


Kommentarer
Postat av: aww

älskar rubriken:)) <33

2011-10-03 @ 19:18:22
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: ttickan

tihi jag med! :)) <33

2011-10-03 @ 19:28:30
URL: http://ttickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0