Älsklingen, Nea pea och resten! :) <3

Godkväll! :)

Känns som om klockan är typ nio på kvällen eller något, så jävla mörkt ute :p
Hoppas att ni har haft en bra helg? :)
De har jag iallfall, har inte haft tid att skriva något dock..
Men de har varit mycket iallafall, men de är ju bra! ;) tihih..
Just nu sitter jag här i soffan med mamma och nea pea! :) sitter o snackar skit typ :p
haha har inte så mycket att göra, men mycket att prata om iallafall! :)
men jag sov ju hos Andreas i nättras o de va mys ! :) var vid hasn kompisar o lite så!
Roliga prickar dom dära! ;) haha..
Sen så var jag vid tandläkaren och sen åkte jag o mamma o tvättade hennse bil efter tofta i helgen, blev rätt skitig.. sen så åkte vi te sko kanonen :) sen så åkte vi på Willys och sen hämtade vi Nea Pea! :)


Väskan köpte jag idag på :) men dataväskan köpte jag för någon vecka sen! :)


Dom här öronhängena fick jag av min älskling! :) på våran två månaders dag! :)

Yesbox, men jag har inte så mycket mera att skriva! Nea ska sova här inatt iallafall! :)
De ska bli kul! :D
Tihih, har inte träffat henne på länge såhär så de ska bli kul! :)



Pussvaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0