Älskade Farmor <3

Idag så skulle min farmor ha blivit 83 år.
Men hon gick bort i cancer den 25/1-2011.

De är redan 8 månader o 7 dagar sedan , men jag kommer ihåg de som igår.
Allt gick fort o man visste inte riktigt vad som hände.
Allt blev som de blev, sen så fanns du inte mer.
Mitt liv blev tomt utan dig, utan alla goda bullar och kroppkakor du gjorde.
Men de blev tomt utan din närhet, när du ringde eller helt plötsligt kom ut hit en söndags förmiddag.
Men de kommer inte igen, inga kramar eller höra din röst.
Men min Älskade Farmor du är saknad!
Och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, Min farmor!
Jag älskar dig och tack för den tiden vi hade tillsammans, du var underbar! <33




Skänk pengar till cancerfonden. Även om vissa inte tror att de hjälper något så gör de Stor skillnad!
Stödj alla med cancer till ett bättre liv! Ge dom flera år att leva.
Stödj cancerfonden, skänk lite. Men de lilla gör mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0