Varför?!

Godmorgon!

Mår inte bra idag! Vet inte varför..
Men jag undrar varför ska de vara såhär?
Varför jag?! De är jobbigt att ha ont.
Och de blir ju inte bättre utav att man inte får sova på
natten heller! De blir bara så mycket värre!!
Jag önskar inte min värsta fiende de här ens..
Varför ska de vara jobbig? de är en tuff vardag.
Så hoppas att allt ordnar sig, de kommer de säkert
göra. Men de kan ju ta ett tag!

Därför ägnar jag en tanke till er som har ont varje dag!
Jag känner med er, jag lider med er!
Huu de är inte kul! Vet, och jag vet hur de är att bo med en
som har ont varje dag. Min mamma är ju sjuk, hon har ont!
Jag vet att hon vill hjälpa folk!
Och då vill jag hjälpa henne! Och jag har sagt till henne
att hon kan starta en egen blogg och hjälpa andra folk
med vardagsont! Tror att de skulle bli bra!
Eller vad tycker du?

Jag tycker de iallafall! :)
Men hoppas ni kan lägga in en kommentar!
Att ge en tanke till mig och få mamma att förstå
att hon kan hjälpa andra men hemifrån där hon är Nu! :)
Här är min söta mamma iallafall:


Älskar dig min underbara mamma! Du är en kämpe! Och min förebild
här i livet! Du ger mig de jag behöver! Men nu är de din tur att få vad
Du behöver ha och vill ha! :) <3

Men jag bloggar nig mera sen tror jag ska gå och vila nu! Mår skit..
Så ha en trevlig dag iallafall! :)



Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0