bad o mys!

Godkväll på er allihopa! :)

Just nu sitter jag vid datan, och ser på tv med mamma o
pappa :) Har bara luffsat runt idag eftersom jag har varit hemma
idag. har mått dåligt! ont i kroppen, och mått illa mm..
Så de har varit som de varit :p
Men jag va med mamma på lassis oxå..
Sen så kom jag hem och såg på film, lagade mat och sen tog
jag ett långt varmt bad! :) mysigt!
Men i morrn blir de mera mysa! :) jag har praktik i morrn kväll!
Så de blir mellan 16-20 :) så man får se lite annat!
Och på dagen ska jag vara med världens underbaraste Lisa! :D <3
Kuligt! Och massa mys, ska äta o fika på stan tsm och lite så :)
Har köpt en överraskning te henne! ;)
Får se om jag tar kort på den o så! Hoppas hon blir glad!
Men de får vi se i morrn! :)

Bloggar mera i morrn då! :)
Sakna min bby! <33


Bild jag tog i lördags! :)

Puss ttickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0