Frågor?

Men hejjsan!

Jaha, nu vet jag inte hur de blir i morrn dåå..
För Iza är lite förkyld, men vet ju inte hur hon mår
i morrn då. men de får vi ju se!
Så jag får se vad som händer i morrn om jag ska vara med Iza
eller inte? Annars ska jag väll vara med min älskling!! :D <3
Men vill ju vara med Iza, har inte träffat henne klokt på länge så..
De skulle vara kul iallafall! :)
Aja, men ska inte spekulera i de här nu :p de får vi se i morrn!

Vad gör du då? :)

Jag ser iallafall på tv, och disskuterar lite saker med mamma och
pappa ! :) trevlans de är de! :D
Yes, idag har de varit som de varit på fältstudien..
De har hänt lite för mycket kanske.. Men de ordnar sig!
Har ju haft utvecklingssamtal idag, och de gick as bra! :D
Haha, vad dutti jag är i skolan tydligen! ;o haha..
trodde inte att de gick så bra som de tydligen gör! Men de
är ju bara bra att de är så! :D
Men man behöver nog höra oftare att man kan vara duktig
i skolan dock! :)

Yes, i morrn börjar jag inte förens elva då! :D
Haha skööönt med ännu längre sovmorgon! ;) hehe.
Så äre :) vet inte, har inte så mycket att skriva :p
Om de är något Du vill fråga så gör de! :) helt okejj!
De är bara kul med frågor, så de blir bra! :)
Så fråga på om du undrar något om mig eller något annat
du vill ha svar på? :) hjälper gärna till om de är något! :)
Så bara att skriva te mig, här eller på Fb! :)

Nee ska dra nu, bloggar mera i morrn! :)


Miss the time. I wish i was 12 agian. <3
Ps. jag va 14 här! :p

Puss <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0