Utan my Love!

Helloj! de va ett tag sen hörre ni!

Nu sitter man här framför datan o glor igen :p
Älsklingen har åkt hem för en timme sen, o jag har duschat o fixat lite! :)
Nu sitter jag vid datan o så ser jag på tv!
Tänkte berätta vad som har hänt i helgen! :)

Fredag: Så sov jag hos Andreas, de hände inte så mycket dock, vi var på Sibylla
och åt annars så gjorde vi inget typ, mysade och såg på tv :)
Lördag:
Uppe vid halv åtta :p gjorde oss i ordning åt frukost och åkte ut till GGN vid
Tio i nio :) Så fick vi en bra parkeringsplats, och sen gick vi direkt till Hästskon :)
Vi stog där ett tag, de va inte så kul va inte så lerigt då :p Men vi stog där ett tag
sen så gick vi till depån och gick tillbaka ttill hästskon och sen till depån och sen ner till myren,
och sen upp till backen där dom hoppade utför :) Där träffade jag min fina Sagis! :D
Vi hade mycket att prata om så vi ska vara någon dag! :D <3
Men sen så åkte vi hem iallafall, och då var klockan halv fyra någonting..
Och så åkte vi hem till andreas och han fixade sen blev vi hem skjutsade :)
Och så var i här och var as trötta, och hade ont.. men vi såg på tv och bara tog de lugnt!
Sen så somnade vi iallafall, trodde jag skulle sova bra efter dagen, men Nej..
Lite bättre sov jag men inte mycket alltså..
Söndag:
Idag så har vi latat oss typ :P men vi vaknade först vid sju, sen somnade om till
halv tio typ! :) sen så gick vi upp och åt frukost, sen gjorde vi oss i ordning och stack med
mamma o pappa till stan till ÖoB och köpte en ny kaffebryggare o lite annat :p haha..
Sen kom vi hem och har inte gjort mycket! :p
Men när vi åkte till stan så var den här låten på radion:

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0
Bruno Mars - The Lazy Song.

Passade ju as bra till idag juh! ;) hahaha...

Aja, vad har ni gjort i helgen då? :)
Kan va kul att veta vad som har hänt på ön annars, förutom GGN! :D
Men idag har kaffe varit min bästa vän iallafall! ;)
Tihih, tur att man har sin älskling oxå! som tar han om en! :)
Puss älska di min sötnos!! <33



Har inte så mycket mera att skriva nu :p
Kanske hur min vecka kommer att se ut? :)
Måndag: Börjar åtta som vanligt, sluat vid elva typ, sedan va i stan till eftermiddagen
till tre, sedan till min praktiplats! :) träffa dom där sedan hem.
Tisdag: Ledig dag! ;) dom på praktiken hade inte tid den dagen!
Så de blir sovmorgon o sedan va med älsklingen! :) <3
Onsdag: Praktik, mellan 8-13 :) sen vet jag inte..
Torsdag: Praktik, mellan 8-13, och sen kanske va med kompis, om någon har lust? :)
Fredag: Älsklingen igen tror jag! :D <3
Lördag: Älsklingen! <3
Söndag: Älsklingen :) Pussva <3

Så ser min vecka ut, har jag tid ska jag va med kompisar så mycket som möjligt! :D
Vill de iallafall, har inte varit klokt med någon på ett tag! :(
Så vill de nu känner jag! Hör av dig om du vill träffas isåfall! :D

Nu ska jag se på Pan Am, så jag bloggar mera i morrn! :)



Pussva. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0