Twilight Breaking Dawn part 1.

Godkväll på er! :)

Jag kom precis hem! Har varit på bio med min
älskling! :) vi var och såg den nya Twilight filmen! :D
Den var as bra iallafall! :) Den rekomenderar jag verkligen
att gå och se! Den är värd pengarna!
Tänkte lägga in en bild här nu, hoppas att den inte
förstör eran fantasi om filmen, men jag avslöjar lite!
Men inte mycket, bara så ni får klura lite på de! ;)



Hoppas ni får igång hjärnan lite nu! ;)
Men en sak bara! Se INTE trailern till filmen! För den ska
tydligen förstöra mycket, eller i stort sett hela filmen!
Så jag avråder de iallafall! vad jag har hört!
Men om man får betygsätta filmen så får den 5 av 5 hjärtan!
Så den är värd de, och sen ska man ju gå och se nästa del oxå!
Längtar redan! ;D <3

Men jag bloggar mera i morrn, är med älsklingen och vi firar
ju tre månader tsm i morrn! Så jag bloggar i morrn kväll! :)
Så ha en fortsatt trevlig kväll nu! :)

Pussar till er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0